10 February 2014

Hariku Harimu





Harini macam macam hal menimpa diri ku ini . alahai sayanggg . sabar yea hati . ada hikmah semua ini berlaku. (pesanan buat hati) Orait ! berbalik pada hal sebenar saya menaip nie sebab saya nak cerita coret coret mengenai kelebihan jadi ahli Shaklee ni tau. nak tau ? haaa . jengjeng jeng !

Selama beberapa bulan saya libatkan diri dalam Shaklee ni banyak betul hal hal yang saya tak tahu dan sekarang dah tahu, dah pandai. Siap pesan dekat emak dengan abah lagi jangan makan itu ini, makan vitamin C , makan Omega Guard. Serba lengkap lahh . tambah tambah saya anak sulung dalam family(bangga sekejap jadi kakak comel kepada 3 adik beradik) kena alert setiap pemakanan dan kesihatan family saya. (jangan rasa terpaksa yea sebab Shaklee tak paksa ambil port dalam niaga @ promote promote nie, means nak makan untuk diri sendiri saja pon bolehhh)

Dah masuk Shaklee boleh lahh saya borong sakan dalam Shopping Online Shaklee(harga nak jadi ahli pon berpatutan tau RM75 untuk seumur hidup ).Saya shopping  vitamin C, Alfafa, Lecithin dan Omega Guard. Saya dapat beli produk Shaklee 25% lebih murah dari harga runcit tau. Masa ni tak terpikir lagi lahh nak jadi businesswoman( hihihi . feel tak sampai lagi masa ni tau). Cik faa Cuma rasa nak family je makan produk ni, nak mereka yang saya sayang ni sihat sihat belaka.

Tiba tiba o suddenly saya dah rasa nak promote Shaklee. Rasa nak semua orang disekeliling saya ni sihat sihat belaka, nak tolong orang orang yang memerlukan. Wahhh ! fantastic betul perasaan macam ni kan ? bukan nya takde orang orang kondem saya tau masa saya start promote Shaklee, ada jugak tapi saya abaikan sebab saya ada New Family Shaklee yang banyak support dan bagi kata kata positif tau. Itu lahh yang best bila jadi ahli Shaklee ada Family Shaklee tau tau ! diajar dengan cara yang berkesan, dulu saya nie bukan lahh someone yang senang nak berfikiran positif, ada jea benda yang buat saya nak down. Tapi lepas masuk team Family Shaklee di FB . semuanya berubah tau. Senyum selalu jea saya.(hihihi)

Dah jadi businesswoman ni kan mestilah ada untung kan kan ? (hihi) dapat point dari Shaklee bagi setiap pembelian 150uv ++ bolehlah buat habuan makan minum saya untuk sebulan di kolej. Best kan ? ada duit poket sendiri.

Apa lagi rakan rakan, puan puan , cik cik , encik encik mari join kami jadi Ahli Shaklee. Insyallah akan dibimbing dengan cara yang mantapdan berkualiti.(hihihi)

  •         Shaklee 50 tahun diluar Negara
  •      Shaklee 25 tahun dalam Malaysia (kalau adaa orang mati makan Shaklee tak delahh Shaklee boleh hidup lama di Malaysia nie

0 comments: